דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

לבחירת שיפוצניק בתל אביב יפו יש כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר, וכמה שלא. הנה סיכום של כמה מהם והדרך לבחור אותו נכון.

האם יש חשיבות למיקום הגיאוגרפי?

חשיבות במיקום הגיאוגרפי היא תמיד פרמטר עניין במיוחד שמסקרן אנשים רבים. כאשר אתם מזמינים אינסטלטור מקריית אתא כדי שיטפל בבעיה בנהריה סביר להניח שהוא יגבה מכם מחיר יקר יותר גם בשל הנסיעה, אפילו אם תתקשרו אליו ותאמרו לו ששמעתם עליו רבות וההמלצות גרמו לכם לבחור בו. אף אחד לא נוסע על אוויר והדלק עולה לכולנו אך כאשר בוחרים בשיפוצניק זה פחות רלוונטי. זה משפיע אך בכל זאת פחות רלוונטי ולא כי הוא לא יגבה את העלות גם על הדלק והזמן שמתבזבז לו אלא כי מדובר בעבודות שעולות אלפי או עשרות אלפי שקלים ולכן יהיה לכך חשיבות קטנה מאוד.

האם יש חשיבות לתקופה בשנה?

גם התקופה בשנה לא כל כך משפיעה על המחיר ששיפוצניק בתל אביב יפו יגבה מכם. בסופו של דבר כל אחד משפץ את הבית שלו מתי שהוא רוצה לפי הזמנים שנוחים לו. כמובן שאפשר לשפץ את הבית בקיץ ולהרוויח קלות רבה יותר בעבודה ללא גשם ורוח אך זה תלוי גם בסוג השיפוץ. אם הוא פנימי זה לא כל כך משנה ולעתים דווקא שיפוץ בחורף יהיה יותר נוח כי הבית יהיה הרוס למחצה וגם ככה כולם מסתגרים בבית כי קר. לכן השיקולים שלכם לפי העונה לא קשורים בכלל לשיקול הכספי.

מהם שלבי בחירת השיפוצניק?

כדי לבחור שיפוצניק בתל אביב יפו אתם צריכים קודם כל לבצע סקר שוק מעמיק. רק אחרי שתבצעו סקר שוק מעמיק ותרשמו את כל הצעות המחיר שקיבלתם משיפוצניקים שנשמעים לכם כמו בחירה טובה תוכלו להתחיל להשוות לעומק. אחרי שבחרתם את השיפוצניק שיספק לכם את השירות חשוב מאוד לסגור את כל הפרטים האחרונים והקטנים יותר. האם יש אחריות על הטיפול? כמה אנשים שיש אצלו בצוות? מה המחיר אחרי מע”מ? תוך כמה זמן נראה לו שהוא יסיים את הפרויקט? כמו כן יש לדאוג לכל מיני פרטים אחרים כמו פינוי פסולת בנייה מהבית וכן הלאה.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר