דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

קבלן שיפוצים וגבס יכול לעזור לכם להפוך את הבית למקום הרבה יותר יפה. הוא אחד מקבלני השיפוצים הכי פופולריים שיש ויש לכך סיבה טובה: הגבס הוא חומר אטרקטיבי במיוחד. זה הזמן להסביר לכם מדוע הוא כל כך נפוץ ומה אתם צריכים לעשות כדי למצוא את הקבלן הכי טוב שיש.

מדוע בנייה בגבס פופולרית כל כך?

בנייה בגבס היא אחת הבניות הכי פופולריות שיש בישראל כיוון שמדובר בחומר שקל מאוד לעבוד איתו. שלא כמו בטון או לבנים, קבלן שיפוצים וגבס יכול לסיים את העבודה בקלות רבה ותוך יום או יומיים. כמובן שמשך העבודה תלוי גם במורכבות שלו ובגודל שלה אך בסופו של דבר אי אפשר בכלל להשוות את הגבס בקלות שלו לחומרים אחרים. גבס הוא גם חומר זול מאוד וזה מוסיף לשכיחות שלו. אנשים רבים בוחרים לעצב את הבית שלהם בגבס ולא רק לייעל את חלוקת השטח בתוכו בגלל אותם יתרונות. לעתים הבנייה בגבס מתבצעת לגמרי לבד.  

כיצד נמצא קבלן שיפוצים וגבס?

אמנם הישראלים אוהבים את הגבס ולעתים הם בונים אותו לבד אך יש בניות שלא יכולות להתבצע לבד ולפחות לא ברמת הדיוק המתבקשת. כדי למצוא קבלן שיפוצים וגבס שיכול לספק לכם את העבודה האיכותית שאתם רוצים אתם חייבים לבצע סקר שוק. סקר השוק יסביר לכם היטב מי הקבלנים הכי טובים שיש בשוק וממי כדאי להתרחק. כמובן שיש צורך לשפוט לפי הניסיון, המלצות הלקוחות וגם לפי המחיר כאשר כל אלו יעזור לכם בשקלול.

למה חשוב לשים לב לפני הבחירה?

לפני שאתם בוחרים בקבלן שיפוצים וגבס אתם חייבים לבחון את האחריות שהוא מעניק. ללא הסכם אחריות ברור אי אפשר להיות בטוחים באותו קבלן. כמובן שיש עוד כמה שיטות לבדוק האם מדובר בקבלן אמין או לא כמו למשל העבודות הקודמות שלו והרושם שהוא יוצא. יחד עם זאת צריך לבדוק האם המחיר כולל מע”מ כי לעתים אנשים שוכחים לשאול את זה ואז הם מגלים שיש להם עלויות נוספות מה שכמובן לא יהיה נחמד לאף אחד.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר