דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

רוצים לעבוד עם קבלן שיפוצים לא רשום? קודם כל תדעו מי זה ומה זה אומר. אחרי זה תוכלו להבין האם הוא מתאים לעבודה שלכם ורק אז תוכלו להחליט נכון.

מיהו קבלן שיפוצים לא רשום?

יש אנשים שישמעו שקבלן שיפוצים לא רשום והם יילחמו ממנו מאוד. מה זה בכלל אומר רשום או לא רשום? קבלן שיפוצים רשום כתוב למעשה ברשימת קבלני השיפוצים של משרד העבודה אך למרות שזה נשמע כמו סעיף מחייב, זה ממש לא כך, יש גם קבלני שיפוצים שאינם רשומים והם יכולים לספק לכם בדיוק את אותו השירות כמו קבלני שיפוצים אחרים. קבלן שיפוצים יכול להפוך להיות רשום אחרי חמש שנות ניסיון וכמובן אם יש לו הכשרה מתאימה. עם זאת חשוב לדעת כי לא תמיד הכשרה היא מה שמשפר את היכולות שלו ויש לא מעט קבלנים איכותיים.

מתי אין חשיבות לבחירה?

יש מגוון רחב של קבלני שיפוצים לא רשומים בישראל וחלק גדול מהם אפילו טוב יותר מקבלנים רשומים. עם זאת יש מקרים בהם לא תהיה לכם ברירה אלא לבחור קבלן רשום. אם מדובר על עבודה גדולה יחסית כמו למשל הריסת קיר ושינוי מבנה פנימי העלות תהיה יותר מ-35 אלף שקלים ובאופן רשמי אתם חייבים לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום. קבלן שיפוצים לא רשום יכול לעזור לכם בעבודות קטנות יותר כמו למשל התקנת ריצוף, יצירת קירות גבס, התקנת אריחים בקרמיקה, התקנת חיפויי לבנים ועוד.

יש לא רשום ויש לא חוקי

זה שיש כזה דבר קבלן שיפוצים לא רשום לא אומר שהוא לא חוקי וצריך לשים לב לאבחנה הזו. איך תדעו שיש קבלן שיפוצים לא חוקי? אם הוא גובה מכם כסף בשחור. חשוב שתדעו שאם אתם משלמים לקבלן שיפוצים בכסף שחור לא תוכלו לתבוע אותו אחרי זה בקלות. לא יהיה שם תיעוד לעבודה ביניכם ויכול להיות שבהמשך תשלמו על כך סכום הרבה יותר גדול ממה שחסכתם. לא כדאי להתעסק עם קבלנים כאלו ואם הם מציעים לכם את זה, כדאי שתשקלו זאת פעמיים.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר