דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

כדי לבחור קבלן שיפוצים באחריות אתם צריכים לוודא זאת היטב בלי להסתנוור מהמחיר או מהסחות דעת שלפעמים הוא יעשה בכוונה. זה הזמן להבין כיצד בוחרים את הקבלן הכי טוב שיש, כאשר הקבלן הכי טוב הוא קבלן אמין שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.

קבלן שיפוצים בוחרים באחריות

קבלן שיפוצים אי אפשר לבחור רק לפי המחיר או רק בגלל שאיזה חבר המליץ עליו. אם אתם לא מרגישים שהוא הקבלן הכי טוב עבורכם לא כדאי לבחור אותו כי תחושת הבטן שלכם היא הדבר החשוב ביותר. ברגע שלא תהיו בטוחים לגביו במאה אחוזים, כל פעולה שהוא יבצע בבית יכולה להיראות לכם שגויה. לכם חשוב מאוד לבחור בקבלן שמצד אחד יספק לכם מחיר טוב ומצד שני יהיה אמין, בלי להתפשר על האמינות. עדיף לבחור קבלן שיפוצים עם אחריות מאשר קבלן זול, למרות שיש הרבה אנשים שיחלקו על כך.

איך נוודא שהוא מעניק אחריות?

לכולנו ברור מדוע חשוב לבחור קבלן שיפוצים עם אחריות אך בסופו של דבר כיצד נדע שהוא באמת מעניק אותה? קודם כל תדברו על זה. תראו את התגובה הראשונית שלו כאשר צריך לדבר על זה כבר משיחת הטלפון הראשונה שלכם. תשאלו אותו בפנים מה הערובות שהוא נותן לכם כדי שתהיו בטוחים שיש אחריות ושהוא לא ייעלם לכם לאחר מכן. יש לא מעט מקרים בהם שיפוצניקים מבצעים עבודה שלכאורה נראית טובה אך אחרי כמה חודשים היא מתברר כלא עמידה וכבעייתית. במצב כזה יכול להיות שהוא לא יענה לכם בכלל לטלפון ולכן חשוב שיהיה חוזה מסודר עם הפרטים האישיים שלו.

שיטות נוספות לבדיקת אמינותו

עוד דרך לבדוק את האמינות שלו שגם בה יש לנקוט היא לבדוק עבודות קודמות שלו והמלצות מלקוחות אחרים. נכון שההמלצות לא תמיד יהיו מדויקות במאה אחוזים אך בסופו של דבר הן יכולות להיות פתרון נהדר כדי להמחיש לכם האם מדובר קבלן שיפוצים עם אחריות או לא. כמובן שיש צורך לבדוק האם הוא רשום או לא כי זה יכול לעזור לכם להעלות את האמינות בו למרות שזה לא דבר גורף.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר