דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

כדי לשפץ את הבית אתם לא צמיד צריכים להתעסק עם מערכת החשמל. לעומת זאת אם אתם רוצים לבנות חדר נוסף או לשנות את הסידור הפנימי בבית ככל הנראה תצטרכו קבלן שיפוצים וחשמל. מיהו הקבלן הזה ומתי צריך אותו? מה היתרונות בבחירה שלו וכיצד בוחרים אותו בצורה נכונה ואחראית?

מה עושה קבלן שיפוצים וחשמל?

קבלן שיפוצים וחשמל הוא למעש קבלן שיפוצים שמבין גם בחשמל. כמה שזה נשמע פשוט ככה זה באמת, קבלן כזה יכול לבצע מגוון רחב של עבודות שיפוצים ממש כמו קבלן שיפוצים רגיל והוא יכול גם לספק לכם עבודות חשמל כמו חשמלאי. בדרך כלל קבלן השיפוצים הזה לא יציע לכם תיקונים במערכת החשמל אלא יוכל להתקין נקודות חשמל חדשות או לשנות את החיווט. בדרך כלל עבודות החשמל יהיו נחוצות למען עבודות השיפוצים וזה אולי מסביר לכם את הקשר הישיר בין השניים.

מה היתרונות בבחירה בקבלן זה?

כאשר בוחרים קבלן שיפוצים וחשמל אתם ככל הנראה צריכים גם ככה מישהו שיטפל לכם במערכת החשמל וכך אתם חוסכים עבודה מול שני בעלי מקצוע. כאשר אתם בוחרים באותו בעל המקצוע כדי שיבצע את שתי הפעולות אתם מרוויחים מחיר הרבה יותר נמוך, ויש לכם אפילו כלי נוסף להתמקח על המחיר בגלל הגדילה של נפח העבודה. כמו כן אתם מקבלים עבודה הרבה יותר נוחה כאשר מדובר באותו בעל מקצוע שיעבוד אצלכם. כך הוא גם מתואם טוב יותר כי עבודה מול עוד בעל מקצוע לא תמיד תהיה פשוטה, לא לכם ולא לבעלי המקצוע בעצמם.

כיצד נבחר אותו בצורה נבונה?

זה שהחלטתם לבחור קבלן שיפוצים וחשמל זה טוב ויפה אך צריך לזכור שמעבר לבחירה הזו יש צורך לבחור אותו נכון. יכול להיות שתעשו טעות ותבחרו בקבלן שיפוצים וחשמל שבפועל לא באמת יכול לספק לכם את העבודה שאתם צריכים כי הוא לא מנוסה ואולי אפילו לא יודע איך עושים אותה. חשוב מאוד לבדוק את הניסיון שלו בשני התחומים וגם לקבל ממנו הצעת מחיר הגיונית ולהשוות אותה מול הצעות מחיר של חשמלאי בנפרד.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר