דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

שיפוץ מקלחת 7 עצות נחוצות איך לבחור ולעשות

כולנו רוצים שחדר אמבטיה יהיה השתקפות של הסגנון האישי שלנו ויהיה מסוגל לספק את הנוחות שאנחנו צריכים באותו זמן. עם זאת, חוץ מזה חשוב גם שיהיו שם ציוד ונוחיות מתאימים המסוגלים לספק את פונקציונליות וערך. למרבה המזל, הודות לתכינה זהירה ובחירת העיצוב הנכון, אתה יכול לקבל את כל זה. הנה כמה עצות הטובות ביותר שיכולים להפוך למציאות את החלום שלך על עיצוב מחדש של המקלחת או שיפוץ חדר אמבטיה .

  1. תוכנית של אמבטיה

לפני שאתה אפילו מתקשר לקבלן שיפוץ חדר אמבטיה, אתה צריך קודם לדבר עם כל מי שישתמש בחלל. תנסה לדבר על ציוד וקישוטים שצריך להשתמש, ואיזה חלק של התקציב אתה מוכן להשקיע. כפי שאתה מתכנן את התקציב שלך, חשוב שיהיה לך קצת יותר כסף ממה שאתה צריך, כי אתה אף פעם לא יודע אם יהיו בעיות בלתי צפויות אשר יגדילו את העלות לאחר מכן.

 

תוכנית זאת דבר מאוד שימושי וחשוב מאוד עבור ביצוע תוכנית שיפוץ חדר אמבטיה ושירותים שלך אם אתה עושה הכל על פי הפרויקט. כאשר אתה מתחיל תיקונים, אתה צריך לדעת כי תהליך זה יכול להימשך כ 30-90 ימים. לא משנה כמה זמן זה לוקח, נסה להתנגד לפיתוי לשנות את התוכניות שלך, אלא אם איזה אילוצים או בעיות כספיות יתהוו. שינוי של תוכניות יגרום אותך להשקיע יותר כסף לדחות את מועד הסיום.

 

במקרה שאתה מתקשה להקים תוכנית שיפוץ חדר אמבטיה שלך, אתה יכול לדבר עם קבלן השיפוץ ולבקש עצה. המקצוען יכול גם להציע חזון של הסגנון שלך ולבצע תכנון עבור שניהם מתקינים וספקים.

img-1

קבלן שיפוץ מקלחת – בחירת פרויקט של חדר האמבטיה

בתים רבים בדרך כלל יש לפחות חדר אמבטיה אחד עם כיור, שירותים ואמבטיה. לפעמים יש אפשרויות נוספות, כגון מקלחת, ובמקרים מסוימים בידה. כיור נוסף הוא גם בחירה פופולרית עבור רוב האנשים, במיוחד בבתים שבהם חדר אמבטיה לעתים קרובות משמש על ידי יותר מאדם אחד.

 

חדרי אמבטיה בהתאם לדרישות הלקוח

כמו חדר האמבטיה הסטנדרטי, חדר האמבטיה אינדיבידואלי מלא במגוון של ציודים. ההבדל הוא כי בעיצוב הסופי בדרך כלל יש משטח עבודה מתאים וארונות מובנים סביב אזור מסוים של החדר.

 

חדרי אמבטיה רטובים

זה סוג של חדר אמבטיה שבו יש מקלחת, אבל הוא פתוח, והמים עוברים דרך הניקוז מותקן על הרצפה. לכן חשוב כי החדר כולו היה עמיד למים.

 

חדר אמבטיה צמוד

בשל הקרבה של חדר השינה לחדר האמבטיה, הרעש הוא בדרך כלל בעיה עבור רוב בעלי הבתים. אם אין חלונות בחדר האמבטיה, יש צורך להתקין מאוורר פליטה, כמו זה יכול לעזור בהסרת לחות. באופן דומה, אם אתה רוצה להפחית את הרעש המיוצר על ידי הניאגרה בזמן שהיא מתמלא, אתה צריך להתקין את שסתום הכנסה מודרנית.

 

חדר שירותים קטן

חדר שירותים קטן בדרך כלל ממוקם בקומה הראשונה של הבית ולעתים קרובות ליד הכניסה. חדרים אלה, הידועים גם בשם חצי אמבטיות, מצוידים בשירותים ובכיור. עם זאת, בניגוד לחדרי אמבטיה רגילים, אין שם אמבטיה או מקלחת.

תמונות בנושא: מבחר רעיונות עיצוב אמבטיה.

 

  1. תוכנית רצפה בחדר אמבטיה

למי שלא יודע, אם אתה באמת רוצה לחסוך הרבה כסף על תיקונים והריסה, מומלץ מאוד להתקין אביזרי אמבטיה חדשים במקומות שבהם כבר יש צינורות.

 

עם זאת, אם מומחה מוצא חיווט או צינורות מיושנים, יש סבירות גבוהה שהוא יציע לך להסיר את הצינורות והחוטים הישנים, כי זה יאפשר להתקין הכל חדש, וגם לשנות את העיצוב של חדר האמבטיה.

 

אם יש לך תקציב מוגבל ואתה צריך לשמור על המיקום של הציוד, אל תדאג, אתה עדיין יכול ליצור רושם של שטח מורחב באמצעות שימוש בכמה טריקים, שנוצרו במיוחד למטרה זו. לדוגמה, כיור על רגל עושה את החדר מרווח יותר, וגם דלתות מקלחת מזכוכית צלולה עדיף יותר הוילונות מקלחת, כי וילונות הם חוסמים את האור ועושים אותו עמום. ניתן גם לשקול שימוש במראה גדולה כחלופה למראה קטנה. באופן כללי, אתה צריך לעשות כל דבר שיכול להגדיל את שטח רחצה באופן חזותי.

 

  1. עיצוב תאורה

למרות העיצוב האלגנטי של ברזים יעשה את חדר אמבטיה אלגנטי, אתה לעולם לא תעשה בחירה גרועה אם תחליט להתקין תאורה מספקת ואיכות בחדר אמבטיה. באופן דומה, עיצוב תאורה טוב של שטח רחצה הוא מסוגל לחסל צללים על הפנים.

 

שילוב של אורות לד מובנית ליד אורות קיר או מעל המראה זה גם רעיון נהדר, כי אם זה בהיר מאוד, אתה יכול להשתמש בתאורה יותר עמומה.

 

מנורות התקרה ומנורות מפזרות

מנורות התקרה זה דבר מאוד חשוב לחדר אמבטיה. בנוגע למנורות מפזרות, אתה תמיד יכול להשתמש באורות ספוט בפנים, מנורות עם זכוכית חלבית או אפילו מנורות נייר אורז. באופן דומה, תאורה היקפית גם מסוגל ליצור תאורה רכה וסביבה, כמו מנורות רגילות. מומלץ גם לשקול את אפשרות לשימוש במנורות התקרה. מנורות כאלה מאפשרים לפזר את האור לכיוונים שונים, וזה יוצר תחושה של תקרה יפה.

 

  1. אפשרויות אוורור של חדר אמבטיה

למרבה הצער, כשזה מגיע למצב של שיפוץ חדר אמבטיה , אנשים רבים נוטים להזניח את ההיבט הזה. הם לא חושבים כי אוורור נכון חשוב מאוד, במיוחד אם אתה רוצה לשמור על התיקון נעשה במשך שנים רבות. אם חדר אמבטיה לא מאוורר טוב, זה יכול להוביל למספר בעיות, כגון הצטברות של עובש וטחב. זה יכול להוביל לכאוס ולהרוס כמה שיפורים יקרים שנעשו בחדר האמבטיה החדש, כמו הרצפה, קירות ואפילו ארונות.

מאוורר וטיימר

מאוורר באיכות גבוהה הוא מאוד חשוב אם אתה רוצה להבטיח איכות האוויר אופטימום בתוך הבית, וזה בהחלט שווה את הכסף הושקע.

 

אם יש לך מקלחת אדים, או התקרה בחדר האמבטיה נמוכה, אי אפשר למקם את המאוורר בתוך המקלחת כי לא תהיה זרימת אוויר.

 

אתה צריך לקנות מאוורר עם האפשרות של הגדרת שעה.

 

בעלי בתים אשר כרגע בניית בית חדש, יכולים להשתמש בטיימר מרחוק, זה ייתן להם את ההזדמנות להפעיל את המאוורר באמצע היום או בלילה מרחוק. בנוסף, טיימרים כאלה מצוידים בחיישן בקרת לחות. חיישן זה יכול להפעיל את המאוורר בעצמו בעת הצורך.

 

אלה שיש להם ילדים קטנים, או אלה שאינם רוצים להפעיל כל הזמן את טיימר השל אוורר, הם יכולים לשקול התקנת חיישן תנועה למטרה זו.

 

לוחות מקלחת חייבים להשאיר מקום לאוורור

כמה לוחות מקלחת לא באמת מגיעם לתקרה האמבטיה. זה מוסבר כי מומחים רבים חושבים שהתקנת לוחות מקלחת לא עד התקרה מבטיחה זרימת אוויר גדולה יותר בחדר האמבטיה.

 

חלון האוורור זה מה שצריך במקלחת אדים

ציוד מקלחת רגיל עם לוחות מקלחת הופך אותו למקלחת אדים. חלון האוורור הוקם מעל הדלת ייבוש האוויר בכל פעם שאתה סוגר את הדלת. בנוסף, אפשר למקם את מאוורר ליד חלון האוורור, זה יעזור להוציא את האוויר מהמקלחת בכל פעם שאתה סוגר את הדלת. למי שיש לו מקלחת אדים, מומלץ להתקין מאוורר גדול. אל תשכח לבדוק גם תפר אריחים. ככל שתפר אריחים רחב, כו יש יותר משטח לספוג לחות.

 

שימוש ברצפה מחוממת

אפשרות של התקנת רצפה מחוממת אשר ניתן להניח מתחת אריח במקלחת היא תוספת טובה, זה לא רק מספק טמפרטורת הסביבה נוחה יותר, אלא גם תחושה של חום על האריח קר בדרך כלל בבוקר – זה שינוי נעים שאתה בוודאי תיהנה. חשוב לוודא שמערכת החימום שאתה מתכוון להתקין ניתן להשתמש בתוך המקלחת. למעוניינים בסוג חדר אמבטיה כזה בהכרח צריך להתייעץ עם קבלן שיפוץ חדר אמבטיה מקצועי אשר יעזור לך לעשות תוכנית.

 

להגדיל שטח במקסימום

נסה להשתמש בכל שטח האפשר של חדר האמבטיה שלך. אם חדר האמבטיה שלך לא גדול, אתה צריך להראות את היצירתיות שלך לעצב את החלל ולהפוך אותו לגדול. לוחות מקלחת זכוכית הם אידיאליים אם המטרה שלך היא להרחיב את החדר, וכיורות על הרגל הם מצוינים כי הם תופסים פחות מקום מאשר ארונות. כל הארונות והמדפים מעל האסלה, כמו גם מתלים מגבות הם מתאימים טוב מאוד למי שצריך אחסון, אבל אין לו הרבה מקום.

 

 

בחירה של ריצוף עמיד

אריחים פורצלן, קרמיקה ואבן בהחלט נראה יפה ונעים לעין, אבל זה גם בחירה עמיד למים, כלומר, אפשרות מושלמת לרצפה בחדר האמבטיה.

 

באשר עמידות, אין דבר טוב יותר מבסיס מאריחים, ואריחים אלה מוסיפים מגע אלגנטי.

img-2

תכנון לעתיד

עבור מי שמתכנן למכור את ביתם בתוך חמש שנים, אתה צריך לוודא כי העלות של הבית שלך יהיה גבוה מספיק בזמן, צריך לעשות תיקונים בהתחשב בעובדה זו. מצד שני, אם אתם מתכנן לחיות בבית שלך במשך כמה שנים, חשוב מאוד לוודא כי העיצוב של חדר האמבטיה שלך הוא משהו שאתה באמת אוהב, וזה יתאים לסגנון והעדפות שלך.

המדריך לשיפוץ חדר אמבטיה

 

שיפוץ חדר אמבטיה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחדש את השטח שלך ולהוסיף ערך לבית שלך.

למרות שחדר הרחצה הוא בדרך כלל החדר הקטן ביותר בבית, אי אפשר להכחיש את השפעתו על התחושה הכללית של הבית.

בית יוקרתי אינו שלם ללא חדר אמבטיה מפואר, ולעתים קרובות זה מקום נהדר להתחיל בו אם אתם מתכננים לשפץ את הבית שלכם לטווח הרחוק.

 

עדכון, עיצוב מחדש או תצורה מחודשת של חדר האמבטיה יכולים להפיח חיים חדשים במרחב שלכם ולהוסיף ערך משמעותי לביתכם.

המשיכו לקרוא כדי ללמוד על התכונות שאתם צריכים לשקול לכלול בכל שיפוץ חדר אמבטיה.

 

שפע של מקום אחסון

 

מכיוון שאנשים נוטים להתמקד באסתטיקה של החלל החדש שלהם, לעתים קרובות הם מתעלמים ממקום האחסון במהלך שיפוץ חדר אמבטיה.

אבל זה אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​עיצוב או שיפוץ חדר אמבטיה כמו בחלומותיכם.

 

 

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לעצב חדר מדהים עם משטחי גרניט או שיש יפהפיים רק כדי לכסות אותם במוצרי מקלחת ובבלאגן.

שפע של מגירות מובנות, ארונות אמבטיה בהתאמה אישית, ואפילו ארונות מצעים בתוך החדר או ממש מחוץ לו, הינם חיוניים לשמירה על השטח החדש והיפה שלכם נקי ומסודר.

 

רצפות מחוממות

התקנת מערכת חום מתחת לרצפת האמבטיה שלכם – במיוחד אם אתם בוחרים בחומרי ריצוף אלגנטיים אך קרים, כמו אבן או אריחי קרמיקה – מוסיף יוקרה מיידית למקלחת שלכם.

לקום בבקרים חורפיים קרים זה הרבה יותר מהנה כשיש לכם רצפת אמבטיה חמה לעמוד עליה בזמן שאתם מתכוננים ליום.

 

 

רצפות אמבטיה מחוממות לא רק מחממות את הרגליים. הן למעשה מחממות את כל חדר הרחצה מהיסוד, ומשתמשים בהן יותר ויותר גם באזורים אחרים בבית בגלל כמה שהן שקטות, בעלות תחזוקה נמוכה וחסכונית באנרגיה.

 

חלון מקלחת

חדרי אמבטיה, ובמיוחד מקלחות, חשופים ללחות, והרבה.

בעוד שמאוורר אמבטיה טוב יכול לעזור, האוורור הטבעי שמספק חלון טוב יכול לעשות את ההבדל בכל הנוגע למאבק בעובש וטחב.

 

 

לא רק שחלון מקלחת עוזר לאוורור – הוא גם מוסיף אור טבעי, מה שיכול לגרום לחלל להרגיש גדול ומסביר פנים. רק הקפידו להשתמש בזכוכית מטשטשת ובמיקום אסטרטגי של החלון כדי להבטיח פרטיות מספקת.

 

אריחים בהתאמה אישית

שילוב של אריחי מקלחת בהתאמה אישית של שיפוץ חדר אמבטיה, בין אם זה במקלחת ובין אם על הרצפה, זו דרך נהדרת להעלות את הפרויקט שלכם לשלב הבא.

אריחים בהתאמה אישית מאפשרים לכם לבטא את טעמכם העיצוב האישי שלך ולשנות את חדר האמבטיה החדש שלכם לגמרי.

 

 

ריצוף בהתאמה אישית יכול גם להוסיף ערך לבית שלכם, מכיוון שתכונות עיצוב ייחודיות הן לרוב נקודת מכירה עבור רוכשי דירות פוטנציאליים.

רק וודאו שאתם בוחרים את גודל האריח, הצורה והצבעים שלכם בקפידה ושקלו כיצד הם ישפיעו על התחושה הכללית והאסתטיקה של המקלחת החדשה שלכם.

 

מרחב כפול

מרחבים כפולים מציעים מגוון יתרונות, כולל נוחות וגמישות נוספים.

שני כיורים ושתי מראות (או מראה אחת גדולה) הופכים את שיתוף חדר הרחצה לפשוט הרבה יותר עבור זוגות, מכיוון שלכל אדם יש את המרחב האישי שלו.

 

למרות שזה נמצא באופן מסורתי בחדרי אמבטיה ראשיים, מרחבים כפולים יכולים להיות שימושיים גם בחדרי אמבטיה אחרים, במיוחד במשקי בית עם הרבה בני משפחה.

רק קחו בחשבון שהוספת כיור שני עשויה להיות ויתור על שטח דלפק יקר, לכן חשוב לוודא שיש לכם מספיק מקום בכדי להפוך מרחב כפול לשווה את זה.

 

מתכננים שיפוץ חדר אמבטיה? אנחנו כאן לעזור!

ב- דני תורג’מן אנו מתגאים ביצירת חללים איכותיים העונים על הצרכים והעדפות הפרט של לקוחותינו.

צוות הקבלנים והמעצבים המומחים שלנו יעבוד איתכם להפוך את החזון שלכם למציאות, תוך שמירה על התקציב והזמן שלכם.

 

אנו מתגאים באיכות העבודה שלנו ומטרתנו היא תמיד לבצע את העבודה כמו שצריך, בדיוק כמו שאתם צריכים.

אנו מאמינים שתקשורת טובה היא חלק חיוני בכל פרויקט שיפוצים, ואנו נדאג להשאיר אתכם מעורבים  לאורך כל התהליך.

 

מוכנים להתחיל? יש שאלות? התבונן בתיק העבודות שלנו, התקשרו אלינו או צרו איתנו קשר באופן מקוון. אנחנו לא יכולים לחכות לדון איתכם בפרויקט שלם.

 

 

להצעת מחיר של קבלן שיפוץ מקלחת מקצועי צרו איתנו קשר

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר