דני תורג'מן קבלן שיפוצים

שיפוצניק בתל אביב לא קל לבחור, הוא גם לא זול והוא יכול להתגלות כחובבן גדול. אם אתם רוצים לבחור שיפוצניק בתל אביב אתם חייבים לעזור זאת נכון. אחת השאלות המרכזיות היא האם לבחור שיפוצניק או קבלן שיפוצים, וזה בדיוק הזמן להסביר מה ההבדלים ביניהם ומה היתרונות של כל אחד.

מה ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים הוא למעשה אדם שמבצע שיפוצים בבית ממש כמו שיפוצניק, כאשר ההבדל היחיד הוא שהוא מוכשר לכך. לעתים הוא יהיה אפילו קבלן רשום וזה כבר סיפור אחר, כאשר כדי להיות רשום עליו להיות בעל ניסיון של חמש שנים וזה מאפשר לו לבצע עבודות קצת יותר יקרות וגדולות. שיפוצניק הוא בדר כלל אדם אחד שאולי יפעל עם עוד עוזר ועוד למעשה מציע עבודות קטנות יותר. השיפוצניק יכול להתקין לכם ריצוף, הוא יכול להתקין אריחי קרמיקה במטבח או במקלחת והוא יכול לבצע עוד מגוון רחב של פעולות יחסית קטנות.

מה היתרונות של השיפוצניק?

שיפוצניק בדרך כלל יהיה זול יותר. הוא יכול להציע מחירים נמוכים יותר כי ההוצאות שלו בדרך כלל יהיו נמוכות יותר. הוא פועל לבד ואין לו הרבה ציוד ולמעשה אתם אלו שתצטרכו פעמים רבות לקנות לו את הציוד. אם אתם רוצים ליצור קיר גבס בבית אתם יכולים לסגור איתו שאתם תקנו את החומרים והוא רק יבוא ויעשה זאת כולל המדידות. עם קבלן שיפוצים מנוסה יותר יש סיכוי שהאפשרות הזו לא תהיה על הפרק. כמו כן שיפוצניק בתל אביב הוא זה שיציע לכם את השירות וגם יבצע אותו בפועל מה שלא  תמיד יקרה עם קבלן שיפוצים שישלח את האנשים שלו ולא תמיד יוכל לאכוף את השיפוצים.

מה החסרונות של השיפוצניק?

אמנם מדובר על בחירה זולה ואישית יותר אך בסופו של דבר השיפוצניק לא יהיה מנוסה כמו קבלן שיפוצים. כמובן שזה לא נכון באופן גורף כי יש שיפוצניקים שבמשימות מסוימות יהיו אפילו טובים יותר מקבלן השיפוצים, אך יש עבודות רבות שלקבלן יהיה יתרון ברור עליו בזכות הניסיון שלו, כוח האדם, הכלים שלרשותו וכן הלאה.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר