דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

אם אתם רוצים להזמין שיפוצניק לבית אתם יכולים לעשות את זה די בקלות כי יש לא מעט כאלו שעובדים בסביבת מגורכם, אותם תוכלו למצוא דרך גוגל. עם זאת, אם מדובר בפעם הראשונה, כנראה שתשאלו את עצמכם כמה שאלות וזה בדיוק הזמן להבין את התשובות לגביהן.

לא צריך קבלן שיפוצים רשום

אם אתם רוצים לבצע שיפוצים נרחבים לעתים לא רק שכדאי שתבחרו קבלן שיפוצים רשום, אתם חייבים לבחור בו. בעבודות בעלות כוללת של מעל 35 אלף שקלים אתם חייבים לעבוד עם קבלן רשום כי בסופו של דבר החוק גם מחייב אותו לכך. אם מדובר בשיפוץ קטן אתם ממש לא צריכים לעבוד עם קבלן רשום ויש לכך מספר יתרונות. הוא בדרך כלל עובד לבד כך שאתם יודעים בדיוק מי יבצע את השיפוצים בפועל, והוא גם יכול להציע לכם עבודה גמישה יותר, זמינה יותר ובמחיר טוב יותר.

אפשר להתמקח על המחיר

אם מדובר בשיפוצניק לעבודות קטנות יש יותר אפשרות להתמקח על המחיר. אמנם על המחיר תמיד הישראלי הטוב יתמקח אך כאשר מדובר בעבודה שתיקח לו זמן יחסית קצר, כמו תיקון קטן בקיר במטבח או בניית קיר גבס, יכול להיות שההתמקחות שלכם תניב פירות. במקרים מסוימים אתם יכולים גם לספק לו את החומרים והוא זה שיבנה, מה שיחסוך לשניכם זמן וכסף. אמנם זה מצריך מכם ייעוץ עמו לגבי החומר אך הוא יוכל לענות לכם מהר מאוד מה צריך לקנות ואפילו מאיפה לקנות, אם מדור במקצוען אמיתי.

תשאלו כמה זמן ייקח השיפוץ

אל תשכחו לשאול את השיפוצניק כמה זמן ייקח לשפץ את כל מה שאתם צריכים. שיפוצניק לעבודות קטנות יכול להיות מקצוען אמיתי ובכל זאת זמן השיפוצים יהיה ארוך יותר ממה שציפיתם. זהו אחד הפרמטרים לבחירת השיפוצניק, גם זמן השיפוצים הכולל וכמובן האמינות שלו. יש שיפוצניקים שיבטיחו לכם שיפוץ מהיר במיוחד אך בפועל הוא ייקח הרבה יותר זמן, לעתים אפילו כפול. תמיד חשוב לבדוק את האמינות שלו לפי המלצות ולפי הרושם הראשוני שלכם בלי להסתנוור מהמחיר.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר