דני תורג'מן קבלן שיפוצים

קבלן שיפוצים בתל אביב יכול לעמוד לשירותכם במגוון רחב של סיטואציות. בנייה בתוך הבית, בנייה מחוץ לבית, החלפת הריצוף או חידוש הקרמיקה והרשימה עוד ארוכה. כמה הוא יעלה לנו? כיצד נבדוק את האמינות שלו? הנה כמה פרטים חשובים על הבחירה שלו.

מתי נצטרך קבלן שיפוצים בתל אביב?

את העבודה שקבלן שיפוצים בתל אביב יכול לספק יכול להיות שתצטרכו מספר פעמים בחיים או בכלל לא. אנו מקווים בשבילכם שלא, כי מדובר בעלות יקרה מאוד שעליה עוד נרחיב בהמשך, בבחירה לא פשוטה וכמובן בתקופה לא כל כך נוחה. שיפוצים בבית יכולים להיות כאשר אתם עוברים לבית חדש שאינו משופץ, כאשר נמאס לכם מהמראה של הבית או שהחלטתם לא לעבוד דירה אך להשקיע בה ואולי אפילו להגדיל אותה. לעתים השיפוצים יהיו קלים יותר כמו למשל שיפוץ המקלחת בלבד ולעתים הם יהיו כוללים יותר ויכללו גם עבודות חשמל ואינסטלציה.

כיצד נבדוק את אמינות הקבלן?

הדבר החשוב ביותר כאשר בוחרים קבלן שיפוצים בתל אביב הוא ממש לא המחיר אלא האמינות שלו. גם אם המחיר שקבלן שיפוצים בתל אביב מציע לכם יהיה נמוך יותר מהמחיר של קבלן אחר, בסופו של דבר אם הוא לא אמין יכול להיות שהעבודה שהוא ביצע לא תהיה טובה. במקרה הכי טוב שיכול לקרות הוא יחזור אליכם ויבצע תיקונים וסתם יהיה לכם עוגמת נפש רגעית, במקרה הכי גרוע הוא יברח לכם, לא יענה לכם ותצטרכו להזמין שיפוצניק נוסף במחיר גבוה מאוד בלי שקיבלתם כל פיצוי. את האמינות שלו תוכלו לבדוק על ידי המלצות באינטרנט וכמובן רושם ראשוני והמוניטין שלו בשוק.

כמה יעלה לנו קבלן שיפוצים בתל אביב?

אי אפשר לדבר על המחיר שיגבה קבלן שיפוצים בתל אביב כי זה תלוי בעבודה שהוא מבצע. יש עבודות שיפוצים שיעלו 20 אלף שקלים ויש עבודות שיעלו 100 אלף שקלים. שיפוץ כללי בדירה בת 3-4 חדרים יעלה בערך 90-120 אלף שקלים, בניית חדר נוסף בבית פרטי מבטון יעלה בערך 100 אלף שקלים והחלפת ריצוף יכול לעלות בין 20 עד 30 אלף שקלים.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר