דני תורג'מן קבלן שיפוצים

tourgeman-renovations

כיצד לבחור קבלן שיפוצים לדירה בתל אביב? הנה כמה פרטים על דרך הבחירה הכי טובה שיש.

קבלן שיפוצים רשום או לא רשום?

אם אתם רוצים לבחור קבלן שיפוצים לדירה בתל אביב אתם חייבים לבחור בין קבלן שיפוצים רשום או לא רשום. בסופו של דבר קבלן השיפוצים יכול להיות בחירה טובה גם כאשר הוא אינו רשום אך לשם כך אתם צריכים לבדוק היטב מה עלות השיפוץ. באופן רשמי לקבלן השיפוצים אין אפשרות לעבוד כאשר העלות תהיה גבוהה יותר מ-35 אלף שקלים אך לעתים הם יעבדו בכל זאת ואפילו ימצאו דרכים רשמיות לעקוף את ההגבלה הזו. קבלן שיפוצים רשום הוא קבלן בעל ניסיון של חמש שנים לפחות אך בכל זאת זה לא אומר שלקבלן הלא רשום אין ניסיון דומה וזו נקודה שאנשים רבים מתבלבלים בה.

כיצד נבצע סקר שוק נכון?

כדי לבחור את השיפוצניק הכי טוב שיש אתם חייבים לבצע סקר שוק מעמיק. הבעיה היא שאנשים רבים לא יודעים כיצד לבצע את סקר השוק בצורה נכונה ולכן הם מגלים קשיים רבים בבחירה. כדי להשוות היטב בין כל ההצעות ולא רק בין המחירים, תיקחו דף ועט ותרשמו את כל הפרמטרים החשובים. אחרי זה תתקשרו לכמה שיפוצניקים איכותיים שנשמעים לכם טוב אחרי קריאה באינטרנט ותתקשרו אליהם. קבלו הצעת מחיר, תתרשמו מרמת המקצועיות והאמינות שלהם ולאחר מכן תוכלו להבין טוב יותר מי האפשרות הכי טובה עבורכם.

האם יש צורך בעבודות נוספות?

אם אתם צריכים לבצע עבודות נוספות בבית במהלך השיפוצים, כדאי לחפש שיפוצניק בתל אביב שיודע לבצע אותן. למשל, יש שיפוצניקים שיכולים גם לבצע עבודות אינסטלציה או עבודות חשמל, יש שיפוצניקים שיכולים לבנות גם בגבס וגם בבטון וכן הלאה. למה זה יעזור לכם? כאשר אתם בוחרים שיפוצניק כזה אתם חוסכים במחיר כי אתם לא צריכים לבחור עוד בעל מקצוע. בנוסף לכך אתם יכולים לדרוש ממנו מחיר אטרקטיבי יותר בגלל שנפח העבודה עולה, והוא לא ירצה לאבד לקוח כה גדול שמכניס לו כמה עשרות אלפי שקלים בעבודה למשק בית אחד.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר