דני תורג'מן קבלן שיפוצים

קבלן שיפוצים ובנייה יכול לעזור לכם במגוון רחב של שיפוצים בבית שישנו את חייכם. השיפוצים הללו יהפכו את הבית או את הבניין שלכם להרבה יותר יפה ואטרקטיבי אך זה הזמן להבין אלו עבודות הוא בכלל יכול לבצע. כמובן שלא נוכל למנות את כולן אך נמנה את שלושת העבודות הנפוצות ביותר בימינו.

קבלן שיפוצים לתוספת בנייה

קבלן שיפוצים ובנייה יכול לבנות בבית שלכם עוד חדר. הבנייה הזו יכולה להתבצע עם בטון, עם לבנים או עם גבס ולמעשה פעולות כאלו אתם לא יכולים לבצע לבד בכל מקרה. ברגע שתנסו לבצע את הפעולות הללו לבד תבינו שאתם צריכים חומרים מתאימים שאותם אין לכם מושג כיצד לבחור, סדר פעולות נכון וכמובן ידע מקצועי בבנייה. קבלן השיפוצים יהיה שם בשבילכם רק חשוב לזכור שאתם חייבים לקבל היתר בנייה לכך. בדרך כלל המשימה הזו תהיה אך ורק שלכם והם לא יתערבו בכך בכלל.

שינוי הסידור הפנימי בבית

אם אתם רוצים לשנות את הבית באופן פנימי אתם לא צריכים היתר בנייה אך אתם עדיין צריכים קבלן שיפוצים. קבלן שיפוצים ובנייה יכול לשבור קירות לבנות קירות, להקים גומחות מגבס וכן הלאה. כאשר מבצעים את כל הבניות הללו מבינים כי במחיר יחסית נמוך אפשר לקבל בית חדש לגמרי אך חשוב לבחור בקבלן איכותי ומנוסה. אם הקבלן לא יהיה מנוסה והאמינות שלו תלקה בחסר, יכול להיות שתגלו במוקדם או במאוחר כי עשיתם טעות. סקר שוק מעמיק יעזור לכם לבחור נכון.

קבלן שיפוצים לתמ”א 38

אחת מתכניות הבנייה הנפוצות ביותר בעשור האחרון היא תכנית מתאר ארצית 38 שזכתה לראשי התיבות הקליטים תמ”א. תמ”א 38 היא למעשה תכנית שמטיבה עם הדיירים והיזמים במס ובבירוקרטיה וזה מסביר מדוע היא כל כך נפוצה. בכל מקרה קבלן בנייה ושיפוצים יהיה צריך להיות מעורב בה אך יש לציין כי ברוב המקרים מדובר בבנייה גדולה מאוד ולכן חברות בנייה גדולות יתעסקו בה ולא קבלן קטן. יכול להיות שהן יעסיקו בעצמם קבלנים קטנים ושונים אך זה כבר תלוי בכל מקרה.

Open chat
היי מה אפשר לעזור
להתקשר